Boris


Den 21/12 hämtade vi en liten valp, en liten Boris. En blandras mellan toypudel och shih tzu.
Detta kommer bli en liten kille och det är vi inte van med i det här huset ;)

Lille Boris har varit/är superduktig och trivs bra med de andra djuren.
Alla han träffat blir förtjusta i honom och han är galet förtjust i människor.




Boris innan harn blev klippt. Nu har han rakat ansikte :)


Jag måste då säga att det är väldigt roligt att ha en LITEN hund som jag kan släpa med
mig nästan överallt, utan att folk blir rädda..

Igår var han med mig till min frisör (hennes förslag) och
hon blev som alla andra helt såld på min lilla vovve.



Jag får skriva mer en annan gång. Boris vill inte att jag sitter här längre ;)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0