Snörvelsnörvel...

God dag kära vänner!

Jag måste börja med att säga att jag tycker synd om mig själv, för att jag är sjuk!
Fast jag håller på att piggna på mig nu, äntligen, efter att ha legat däckad heeela helgen :(

Tänkte jag skulle sammanfatta min ledigavecka lite, det lilla som hände :)

Måndagen tog jag det riktigt "piano" och bara strosade runt lite. Jag är ALLTID galet trött efter jobbhelgen!
Tisdagen saknade jag mitt jobb så mycket så jag åkte ner och jobbade lite x-tra ;) Nje.. kanske inte hela
sanningen det. Men jag åkte iaf ner och drog av ett 10 timmars pass. Där gick den dagen..

Sen hade jag det väldans lungt till torsdagen. Då såg jag efter lilla Liam några timmar, medans mamma Emmy åkte till Sandviken och pappa Andreas sov :)  Han var lite kinkig på tant Marina.. Å den lilla gossen har ett
jäkla humör om han vill :) Inte så konstigt heller när lilleman var sjuk <3
Tant Marina fjäskade med glass och russin, då blev han glad!

När Emmy kom hem igen fixade jag till mig och drog in till Sandviken för att för första gången åka
in på bilprovningen med min lilla ärta till bil. Jag som alltid är i tid fick sitta och vänta ganska länge innan
det blev min tur. Fick se några rishögar som skulle in och få sin dom. Haha! Fattar inte att folk åker
i vad som helst! ;)

15.00 rullade jag och ärtan in på bilprovningen..

Mannen som besiktade bilen sa flera gånger att den är som ny.. knappt inkörd.
Vilket inte är så konstigt när den bara gått 2300 mil.
Iaf så gick kärran igenom utan anmärkning eller bra att veta. Härligt!

På vägen hem stannade jag till och köpte lite fika som jag åkte hem till Anna med.
Anna den lilla räkan har lurat på mig spelet Wordfeud och jag är nu typ besatt. Crap!

I fredags hade jag fullt upp nästan hela dagen.
Började med ett besök på FHV på morgonen, efter det lite ärenden på "stan" och sen vidare för att
göra om mina naglar. Denna gång blev det guldglitter. Super fint!

Pressat schema som jag hade så var det bara att kasta sig i bilen och åka hemåt.
Jag var hemma till 14.00 tiden och skulle befinna mig i Högbo på firmafest kl.16.00!! 
Konstigt nog hann jag med allt jag skulle göra och kom till och med i tid för festen.

Å vilken rolig fest det var då!! Jag hade super trevligt ja!! 

Vi hade hyrt två stora tält, typ "indiantält", och satt ihop dom. Dukat långbord och satt på bänkar
med renskinn ovanpå. Tända ljus och god mat, öl och vin. Som om inte det vore nog hade vi 
trubadur och en egen liten bar!  Ja, det var en lyckad fest måste jag säga.

Jag blev rätt rund under fötterna ;)


På lördagsmorgon vaknade jag med EXTREMT halsont!! Jaha, då blev man sjuk då!!
Blev bara sämre och sämre. Ögonen drog ihop sig och jag tårarna rann bara en liten lampa lös.

Söndagen likaså.. näsan täppt, ögonen rann, halsen sved, huvudet banka och öronen gjorde ont.
Fy tusan.. :(

Idag känner jag mig bätte. Slipper halsontet och öronontet iaf. Nästäppan och så är kvar, men mer under kontroll. Jag har varit hemma från jobbet idag men hoppas innerligt att jag år pigg nog att jobba imorgon.


Nu piper tvättmaskinen åt mig. Har rivit ur sängkläderna och tvättat dom på ett lååångt program.
Baciellerna ska tvättas och städas ut nu! För jag vill bli frisk!! 


Slänger ut en bild på mina nya naglar och min nya fina lampa som jag köp till vardagsrummet.. se å njut :)







I Love It!! :))




Hörs, Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0