Ett strömlöst Valbo..

Hej hej, hallå dagboken... ;)

Idag har jag varit i Valbo med en av mina arbetskamrater.
En riktig pärla :) En kvinna som verkligen bjuder på sig själv och kan skratta högt åt det, men samtidigt 
vara allvarlig och lyssna och komma med råd om det behövs. Hon är en klippa helt enkelt!

Vi började med att gå och kolla efter något som jag ska ha på mig på våran jobbfest den 16/9.
Hittade en tunika/blus/tröja, eller vafaan det nu är, med detsamma! Leopardmönstrad och lite genomskinlig.
Jag tyckte själv att jag såg ganska ok ut i den. Trots min tjocka mage och mitt breda arsel.. Men jag får klä mig 
hur jag vill ändå ja.. bara ge fan i att titta på mig det ;) 

Efter jag betalat min "vad det nu heter" så gick vi för att ta en fika med en annan arbetskamrat vi träffade på.
Å då, precis när vi satt oss för att ta första slurpen kaffe, blir heeela köpis svart.. Strömlöst..
Vi satt där och fikade en stund och sen kom det ut ett meddelande att hela Valbo var utan ström.
Dock blev det inte svart särskillt länge, kanske 15 min?

När fikat tagit slut så gick vi vidare och kikade runt på skor och lite annat. En trevlig "afterwork shopping".

Imorgon är det, förhoppningsvis, dags för gymmet igen. Hoppas jag får med mig min nya gymkompis nu då.
Jag behöver en som kan sparka mig i baken och jag tror kanske att jag kan hjälpa lite jag med.


Det var allt för idag.

Adjö så så länge!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin så <3

2011-09-02 @ 07:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0