Stal av Melle...

Hundra frågor! =)

1. Vem är du? Marina
2. Ålder: 26

3. Personlighet: Förjävla snäll

4. E-post: Ja, det har jag :)

5. Stjärntecken: Ett jungfrulejon. Mitt i två tecken...

6. Jag kommer från: Jädraås

7. Jag bor: I Jädraås

8. Vad gör du nu? Eh.. typ bloggar..

9. Civilstatus: Sambo och förlovad

10. Spel: Wordfeud! Helt besatt av det  

11. Djur jag är lik: Nåt fluffigt litet djur kanske ;)

12. Lyckonummer? Har inget speciellt

13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? Beror på. Men oftast blondiner..

14. Din bästa egenskap: Vet inte 

15. Din sämsta egenskap: Lite lagomt långtjurig :)

16. Husdjur: 2 hundar, 3 katter

17. Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.. + en massa bonus!

18. Kroppsdel du har mest nytta av: Misstänker att huvudet är rätt bra att ha!

19. Kroppsdel du tycker bäst om: ?

20. Jag sover: I min fantastiskt sköna säng!

21. Bläck eller blyerts? Beror på

22. Tror du på något? Livet efter döden

23. Frisyr: Olika

24. Hårfärg: Blond

25. Ögonfärg: Blå

26. Längd: 157,5

27. Vikt: Som om det skulle va viktigt att veta?

28. Skostorlek: 37

29. Gillar: Mitt hem

30. Ogillar: När mitt hem är skitigt

31. Favoritmat: Har nog ingen speciell rätt

32. Favoritglass: Nja.. krossad choklad, lakrits.. You name it!

33. Favoritdessert: Kladdkaka med glass/grädde

34. Favoritpizza: Hellas från Verona

35. Favoritdryck: ?

36. Gillar du godis? Jag bara ÄLSKAR godis! Men äter det VÄLDIGT sällan

37. Isåfall vilken sort? Choklad!!

38. Min favoritdrink: Mojito

39. Min favoritfilm: Svårt att säga

40. Min favoritdag: Söndagkväll innan ledigvecka

41. Min favoritklädesplagg: Leggings

42. Min favoritbok: Men du.. jag läser knappt böcker ju!

43. Min favoritmusik: Allätare. Gillar dock INTE dansbands skit!!

44. Min favoritlukt: Hela badrumsskåpet fullt i favoritdofter :)

45. Min favoritblomma/planta? Orkidéer

46. Öl eller vin? Vin

47. Liknar du en kändis? Kan jag aaaldrig tro

48. Senast köpta skiva: Hoffmaestro

49. Senast film på bio? Poppes pingviner (?)

50. Bästa låten i världen? Omöjligt att säga!

51. Senast lästa bok: Va nån twilight bok..

52. Favoritförfattare: ?

53. Skriver du dagbok? Nope

54. Bästa årstiden: Sommaren!

55. Älsklingsfärg: Vitt... eller?
Nja, jag älskar fräscha färger. Inte så mycket för "murriga färger". 

56. Skulle aldrig ta på dig: Onepiece och kliva utanför dörren. Fyfan va fult!

57. Vad ville du bli när du var liten? Psykolog..

58. Blev du det? Haha, inte direkt ;)

59. Brinner för: Mitt hem, min familj och mina vänner

60. Sportbil eller familjebil? Min lilla ärta <3

61. Katt eller hund? Katt, ingen tvekan.. KATT

62. Har du nån nojja? Skojar du eller?

63. Fobier? Björnar, vargar..

64. Deppig eller glad? Oftast rätt glad. Men alla har sina mörka sidor

65. Politiskt insatt? Nje.. inte särskillt

66. Värdesätter du ärlighet? Klart jag gör

67. Brukar du dra vita lögner? Jorå, det har hänt

68. Är det ok med vita lögner? Ibland

69. Känner du en mytoman? Ja, ett gäng

70. Har du pojkvän/flickvän? Ja, eftersom jag är förlovad så :)

71. Är du kär? Se ovan :)

72. Hur tidigt stiger du upp? Jobbar skift, så det är väldigt olika

73. Är det bra eller dåligt? Rätt ok

74. Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv.. min familj och Anna

75. Gillar du att slåss? Nej jag gillar inte att slåss..

76. Vad har du på dig just nu? Kläder

77. Vad ska du göra ikväll? Kolla på film, mysa i soffan och sova

78. När var du senast riktigt full? Sista firmafesten! Haha!

79. Är du seriös? Varför skulle jag inte vara?

80. Hur många väskor äger du? Ett gäng

81. Hur många bilar har du/ din familj: Vi har två nu. Buicken sålde vi "nyss"

82. Hur många biologiska syskon har du? 2

83. Isåfall, vad heter de? Marielle och Jenny

84. Hur många timmar sover du per natt? Olika

85. Vem är snyggast i världen? Ingen aning

86. Vad är du allergisk mot? Inget jag vet

87. Ska du duscha idag? Kanske

88. Vad är det för veckodag? Lördag

89. Vad är det för datum idag? 15 oktober

90. Vad gör du nästa år? Hur fan ska jag veta det?

91. Är du likgiltig? Nej

92. Hårdrock eller synth? Hårdrock

93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Mitt i skogen

94. Har du utländska föräldrar? Näe

95. Gillar du att laga mat? Nje.. ibland

96. Märkeskläder eller secondhand? Definitivt inte secondhand

97. Hur många par skor har du? Några par ;)

98. Är du sexuellt frustrerad? Näe

99. Vem är snällast just nu? Jag

100. Var har du ont? Har inte ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0