Sovrumsbilder, Check!

Äntligen är Ove hemma igen!! Som jag har saknat!!
Ska slänga ut lite bilder här som jag lovat, sen krypa ner i
sängen och kramas tills jag somnar.. mysigt :)

Ok, då kör vi igång då..



Fondväggen och vår fiiina säng!



Supersöta fjärilsklockan <3



Å jag vet.. man ska inte ha TV i sovrummet.
Men nu har vi det och så här ser det ut :)



Jag bara ÄLSKAR texten på tavlan. Så fint!



Fler fina lyktor och ramen som syrran gjort. Fin va?



En söt gammal pall..
Precis som i vardagsrummet finns inga golvlister än.
Måste vänta tills jag raggat upp en släpvagn så jag kan köpa nya.



Fönsterväggen med gröna fina gardiner.
Blunda gärna för allt skräp på altanen ;)



"sängborden"
Enkelt, snyggt, lättstädat och rymmer inte en massa skit!



Vackert ord <3



Små söta gröna ljuskoppar



Det var allt jag hade att bjuda på just nu.
Vill någon veta var jag köpt grejerna? Hojta till!!


God natt, nu ska jag kramas ;)


Kommentarer
Postat av: Rose

Jätte snyggt!!!

du kan du:) ska bli kul att se det i live näta helg;)

pusssssssssss <3

2011-04-04 @ 11:40:48
Postat av: Anonym

jätte fint älskling

2011-04-13 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0