Härliga torsdag

Idag vaknade jag av att min käreste ringde, som han lovat, för att väcka mig :)
Jag skulle nämnligen hinna kamma luggen och peta i mig lite frukost innan Z
skulle knacka på dörren för att dricka lite kaffe och klippas.

Och jag vaknade med betydligt trevligare humör än vad jag la mig med,
tack och lov för det! Igår kväll fick jag en riktig tjurarattack när jag
höll på med allt jäkla spacklande i sovrummet.

Kan inte förstå att det är så mycket slarv!!
Sånt som jag måste räta till nu, efter sisådär 30 år..
Varför inte göra allt ok från början?
Men men, det kanske inte va så för 30 år sedan. Vad vet jag.
Kan bara tillägga att jag får spackla otroligt mycket...
Tur att jag vaknade på bättre humör så jag orkar fortsätta idag..

..EFTER jag har varit hem till Moa med bebismagen..   :)

Nu ska jag samla ihop lilla väskan och göra mig klar..
Får se om det blir nå vackert idag då!!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0