En natt alldeles ensam!

God kväll mina vänner! Hur lever livet?

Mig är det nästan helt ok med. Lite små saker som stör min härliga ledigavecka.
1. Mensvärk
2. Liiite snorig
3. Ove är i Oskarshamn och jag får sova alldeles själv :(

Denna underbara dag har jag spenderat ihop med min fantastiska jobbarkompis Anso.
Tack kära du för en mycket trevlig dag!

Vi gjorde IKEA, massa klädaffärer och avslutade med Owes.
Mycket fina grejer fick följa med med hem.
MEN jag snålade in på en skitsnygg lampa jag såg.. som jag skulle haft i fönstret
i sovrummet.. den var liiite dyr.. KANSKE jag åker och köper den imorgon ;)

Ja just ja! Jag har nog inte skrivit här sen jag blev klar med sovrummet va?
Nje.. jag är minsann lite dålig på att uppdatera här mellan varven.

Bilder kommer så fort jag knäppt några.

Iaf så blev det kanon bra, enligt mig då försås,
och sängen är fantastiskt skön! Precis som jag väntat mig.


Jag avslutar här, så jag får ta och peta i mig en alvedon och
jag LOVAR att det kommer ut några kort SNART :)

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0