Jag är helt såld

Twilight filmerna!!

Vilka underbara filmer.. jag kan kolla på dom om och om igen.
Det är kärlek det :)





Har ni inte sett som.. gör det!


________________________


Dagen har inte varit nå speciell på något vis.
Klev upp, åkte till jobbet, körde maskinen osv.

Iofs så hade jag planerat att träna med Anna efter jobbet, men
vi hade ett möte som drog ut på tiden. Så jag hann inte till Ockelbo innan 4.
Typiskt.. vi får ta det en annan dag.

Så min kväll har jag spenderat med Edward och Bella i soffan.
Jag är så ofantligt trött när jag jobbar fm. Ingenting blir gjort för mig.
Äh, vad gör väl det? Jag har ju en Ledig Vecka kommande.

Har ju jobbhelg den här helgen också. Men på lördag har jag
tagit ledigt eftersom vi ska på 50 års fest imorgon.
Inte vill man jobba 05:45 - 17:45 dagen efter inte :)



Nä.. usch.. jag orkar inte ens tänka på något mer att skriva.
Jag ska ta mig en discodusch och gå och lägga mig och läsa istället.


See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0