En liten rad innan läggdags

Ja, så sitter man här igen då. Samma plats i soffan som alltid. Tänk vilka vanor man har :)
Alltid samma visa på morgonen, samma rutiner vid dusch/bad.. 
Tror jag ska göra en dag helt tvärsom!
Nja.. jag kanske måste hålla lite i reglerna.. kan ju inte ta på mig kläderna och duscha sen ;)

_________

Idag har det varit en heeelt vanlig dag på jobbet, inga konstigheter.
Det är så skönt att ha någon "flyta på som vanligt" dag ibland.
Inga maskinproblem eller liknande. Bara att tuta å köra!

Ska väl inte säga för mycket än kanske, jag ska ju jobba 6 dagar till innan ledighet.

Annars då.. Jo, jag känner mig lite rastlös.. inte lung och tillviljes i kroppen.
Så kan det vara ibland, inte mycket att göra åt när man inte vet vad som är fel.

Ingen riktigt förstår mig, eller vill förstå, vad vet jag.
Det är inte som det varit förr...



Så ja, någon ynka rad fick ni. Inget mer inget mindre.
Ska nu hoppa i säng och läsa min älskade bok!!

God natt då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0