Bilder



"Soffväggen" 
Det fattas 1 högtalare.. :)



Lite mer av fondväggen..
Ni får stå ut med att inga golvlister finns än :)



Fin roskudde!



Min lila, läckra & lurviga matta



Fönsterväggen.
Det är en lampa i mittenfönstret också, men den syns inte.

Allt utom själva fönstren är målat vitt. Jag kan inte måla fönstren
förän i sommar då jag kan ha öppet. Skulle bli lite kallt att göra det nu ;)



Ja, så ja.. lite bilder fick det bli. Men det är ju så mycket finare i verkligheten.
KOM Å TITTA NI SOM TÖRS! :P


Nu vill jag ha lite tacorester från igår. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: sanna

har ni ingen tv?

2011-01-09 @ 17:48:26
Postat av: sanna

glömde skriva att det vart skit snyggt:P

2011-01-09 @ 17:49:12
Postat av: Marina

Tack så mycket!

Jodå, vi har en tv.. glömde lägga in bild på den väggen bara :) Jag kan slänga ut en senare.

2011-01-09 @ 18:48:57
Postat av: sanna

haha ok:)

2011-01-09 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0