Jag ogillar den låååånga vintern

Dåligt tjurig jag blev när jag insåg att det snöade idag. WHY?!
Vi har väl tillräckligt nu va.. Jag vill ha sol och värme istället för dessa minusgrader.

Idag har jag inte jobbat ett dugg.
Vi har haft en heldag med värdegrund på mossvägen. Med jobbet såklart.

Det har varit en intressant dag med mycket diskussioner från olika vinklar.
En sak kan ses på helt olika sätt och det är riktigt roligt att höra andras sätt att se saker.
Mycket skratt och glada miner  :)

Imorgon ska man tillbaka till verkligheten och kramas lite med Okuman.
Svarven som lever sitt eget liv. Vissa dagar sköter han sig, andra inte.
Då får man bråka heela dagen. Alltid lär man sig något nytt!

Jag har min jobbarhelg nu också och efter den kommer....??
Ja ni kan säkert mitt schema nu. Jag brukar ju alltid skriva ett inlägg
när jag börjar närma mig ledigveckan. Även i detta fall  ;)

Så jag får stå ut med TRE uppstigningar innan jag får sova ut.
Ja, det är faktiskt det som är jobbigt. Att kliva ur sängen.
Att vara på jobbet brukar i regel vara rätt roligt.
Fast så tänker man inte 03.30 på morgonen...

Å jaa.. jag behöver tid att göra mig klar, fast jag "bara" ska jobba.
Skulle VÄGRA åka till jobbet och se ut som en slashas.
Inte för att jag bryr mig om hur andra ser ut, men jag bryr mig om hur
JAG ser ut. Utan mascara ser jag galet trött ut! Nästan sjuk.

Det vill jag skona mina kära arbetskamrater ifrån :)

Så det tar lite tid att duscha, dona med håret och sminka sig lite.
Därav mina otroligt tidiga uppstigningar.



Nu sätter jag punkt för idag. 
Dags att göra mina kvällsrutiner och krypa ner i säng och kolla på lite tv.


Goooood niiiight! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0