7/2 2011

Ja ni.. nu har vi kommit in en bit i februari och snart kommer våååååren!! Som jag längtar!!
Takdropp, värmande sol, ljusare dagar och ett bättre humör. Jag gillar.


Jag och en jobbarkompis planerar en liten resa i Maj. Hoppas det blir av nu då.
Men det får vi väl tro. Vi jobbar ju samma skift å allt  ;)
Alltid bra att ha något att se fram emot. 

Är så trött att bara sitta i denna lilla by och låta livet passera.
Jag vill göra något av mitt liv innan jag blir gammal, grå och stapplig  ;)
Själklart älskar jag den lilla byn också, men man kan inte säga att man
utvecklas särskillt mycket av att bara vara här.. Såå stort är det inte..


Igår var jag till Valbo med mamma och Melle.
Min jacka har vuxit ifrån mig och jag blev tvungen att börja se mig om efter en ny..

Lite svår årstid att köpa jacka faktiskt. Det finns inga vinterjackor kvar.. som ser ok ut iaf.
Så det fick bli en vårjacka.. får väl ha en tjocktröja under så länge då.

Jag fyndade även ett par skor. Ooooovanligt va? ;)
Mitt skokonto på de sista månaderna är inte att leka med inte.
Men det är jag värd. Fler gånger om också. 

På väg ut från köpis sprang vi in på guld fynd och jag hittade visst en
liten klocka och ett armband där också. I Like!

Nu har jag stillat mitt shoppingbegär gör tillfället, så nu kanske jag
kan spara lite till resan i Maj.


Nu har jag inte ro att sitta här längre. Ska hänga lite tvätt och så innan det är kväller.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0