Tisdag

Denna dag har rullat på, både på jobbet och hemma.

Jag är galet trött i kropp och själ idag. Träningsvärk har jag också.. efter gårdagens gymmande med Emmy.
Skönt att ha "börjat om" där igen. Det är ju faktiskt sååå roligt när man väl kommer dit!

I helgen ska jag och Ove iväg och grilla lite i Järbo. Det ska bli trevligt och komma ifrån byn en stund.
Ska bara försöka fixa skjuts hem..kanske pappa? :) jag ska iaf fråga, annars får jag väl hålla mig nykter då :)

Äsch.. jag tror jag går och byter lite gardiner i köket istället för att plicka här!

See Yah!

Avslutar med ett bra citat:

"Honesty is the best policy. If I lose mine honor, I lose myself".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0