Men HALLÅ BLOGGEN!

Jösses, det var inte igår! Jag SKÄMS! Nästan så det inte ens är värt att skriva mer ;) Men det gör jag ändå!

Ja, semestern är slut för ett par veckor sedan och man är nu tillbaka i verkligheten igen.
Måste faktiskt säga att det är skönt att ha fått lite rutiner igen. Mycket "ta dagen som den kommer" på semester.

Denna sommar har vi haft det väldigt lugnt och skönt, inte massa måsten.. Det "vi" (Ove och Christian) gjort
är vår nya fina altan på baksidan. Och Oj så bra den blev, enligt mig ;) 
Helt enkel, men ändå inte som alla andra.
Sån är jag.. inte allt för komplicerad, men heller inte som alla andra. Det är mitt mål!

Finfina möbler köpte vi också. Konstrotting... en 2:a och två fotöljer med turkos/vita dynor. Tjusigt!
Så nästa år ska jag mysa heeeela våren och sommaren på min fina altan :)

Under sommaren fick jag även för mig att byta bil. Ja, tro det eller ej. Men min älskade Ford är inte länge
i mina ägor. Min mor köpte den ;)

Jag har nu en liten söt silver Peugeot 206. Hur gullig som helst! Som en liten gokartbil.. (stavning?)
Det bar emot att sälja forden, min Pärla, men nu känns det helt ok igen. 
Glad är jag att jag fick tag i en fräsch bil till inte allt för många pengar. Man vill ju trots allt åka lite "nyare" och 
inte nåt "gammalt räk". Nu har jag även nyare bil än Ove ;)


Jo annars då? Ja, jag vet inte om jag har så mycket av värde att skriva just nu. Jag ska bättra mig from nu med 
mina  a l l t  f ö r  s ä l l a n  s k r i v n a  b l o g g i n l ä g g.   





Min "Peggy" :)




Liten del av vår nya altan..




Å mer än så blev det inte. Har inte knäppt så många kort på altan faktiskt.
Men en liten uppfattning kanske ni får.
Och ja, jag vet.. bra smak har ja! ;)

God natt så länge. En fm-vecka väntar mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0