Fryser rumpan av mig...

Hualigen va kallt jag har hemma.. brr.. typ 15 grader bara.

Pumpen är fortfarande kass, jag väntar på att få den fixad.
Men alla vet vi hur hantverkare är.. KANSKE han kommer imorgon då.

Bara fredag kvar nu innan ledigaveckan. Den veckan behöver jag nu känner jag.
Jag är slut i kropp & själ  :)

Ove jobbar dubbelt idag, så jag är alldeles ensam hemma och det är såå skööönt!!
Det är bra med lite egentid ibland. Det behöver man efter alla dessa år tillsammans ;)



Nu ska jag kika vidare på OS. Det är ju snart BettanHejja hejja!!


   Stig är här och vill skriva: gbvlk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,rddddddddddddddddkjhyjujtrkrj



Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: kristina

O vilken fin design du har Marina :))))

2010-02-21 @ 13:15:02
URL: http://annanilsenn.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack Kristina <3

Jag kan gö en åt dig å ;)

2010-02-21 @ 15:25:19
Postat av: kristina

ja gör de :)

2010-02-28 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0